Kundomdömen om Kipriotis Panorama Hotel & Suites

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
8,3 av 10 baserat på 46 omdömen Reevoo.com
Övergripande bedömning
 
8,3 / 10
Städning
 
8,9 / 10
Service
 
8,3 / 10
Faciliteter
 
7,9 / 10
Mat och dryck
 
8,3 / 10
Rum/lägenhet
 
7,8 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,1 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,2 / 10

Senaste omdömena


8 av 10

Daniel,
Trollhättan

+
Trevlig personal i reception, barer och reataurangen.
-

Bekräftad gäst: 2019-08-30


8 av 10

Inge & Anneli,
Borlänge

+
Generösa tider för samtliga måltider som gör din dag flexiblare.
-
Poolbaren behöver förbättras. Långa köer, gamla råvaror som lime, mynta osv.

Bekräftad gäst: 2019-08-09


6 av 10

Anna,
Falun

+
Polområdet, fin strand och att solsängar ingick på stranden när man hade all inclusive. Bra service med väskförvaring och duschrum när man åkte hem på kvällen.
-
Byt ut personalen i barer och restaurangen. Otrevliga och inte serviceinriktade för fem öre! Man kände det som om man kom och störde och de pratade mer med varandra än de tog beställningar. Utspädda drycker var standard, läsken och drinkarna smakade vatten, framför allt de man beställde i poolbaren! Apollo borde informera om att Sky bar inte ingår i All inclusive istället för att utnyttja den som ett försäljningsargument. Gymmet var från 16 år vilket inte framgick i hotellbeskrivningen och vi hade valt hotell utifrån att barnen skulle få vara med och träna.

Bekräftad gäst: 2019-08-03


7 av 10

Linda,
GÖTEBORG

+
Utsikten över havet.
-
Tycker att all inklusive borde gälla för allt i barkylen i rummet. Påfyllning med vatten var dåligt. Drickorna tycker jag borde ingå.

Bekräftad gäst: 2019-08-02


9 av 10

Lena,
Borås

+
Bra läge, trevlig och hjälpsam personal
-
Ta bort heltäckningsmattor, skriv inte i dryckesmenyn att det finns Heineken och det inte finns, variera maten mycket mer för det var så mycket samma varje lunch o middag även om det var olika ” teman”

Bekräftad gäst: 2019-07-26


7 av 10

Jenny,
Lidingö

+
Stort o lyxig känsla. Inte så många barn.
-
Sängarna i bäddsoffan var under all kritik och då bodde vi ändå i ett av de renoverade rummen. Servicen var bra, men utan glädje.

Bekräftad gäst: 2019-07-13


3 av 10

Tia,
Göteborg

+
Ingenting
-
Apollos information Maten Städning Renovering av rum

Bekräftad gäst: 2019-07-05


7 av 10

Therese ,
Stockholm

+
Mycket bra poolområde, trevligt och aktiviteter Jättetrevlig personal Bra matställen vid poolen Ok mat i matsalen
-
Lakanen i sängarna var fruktansvärda och nog de värsta jag upplevt på något Hotel.

Bekräftad gäst: 2019-06-28


7 av 10

,

+
-
ta bort heltäckningsmattorna......

Bekräftad gäst: 2019-06-07


8 av 10

Åke,
Katrineholm

+
Läget
-
Mer variation på maten, självservering av dryck

Bekräftad gäst: 2018-09-14


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.

Genomsnittliga omdömen

  • 4/5 Läge
  • 4/5 Sovkvalitet
  • 4/5 Rum
  • 4/5 Service
  • 4/5 Standard
  • 4,5/5 Renlighet

69% av resenärerna rekommenderar

1679 omdömen
Utmärkt
 
700
Väldigt bra
 
534
Bra
 
247
Mindre bra
 
117
Underkänt
 
81

5 senaste omdömen

2019-07-04

Inlägg av ETZOVAS

Besvikelse på hög nivå

Vill du ha ett 5 - stjärnigt lyxhotell är detta verkligen fel hotell att välja. Skulle inte kalla det 5 stjärnigt utan mer 3 stjärnigt. Vi tog en svit och möts av ett rum från 70 talet. Rummet hade en heltäckningsmatta, vilket hotell i Grekland har det i denna värmen? Dessutom städas det dåligt och den var riktigt äcklig. Gammal tjocktv som hade två kanaler, badrum som var slitet, det fanns myror på rummet!? All inclusiven kunde man hoppat över för maten var värdelös, ingen fantasi och smakerna var löjligt dåliga. Men man kan lägga en massa energi på att duka fram ett helt efterrätts bord. KvällsSnacksen var inte det man förväntade sig utan det var bara mat som blivit över från middagen. Sedan kan man inte dricka allt i listan heller, för de har hotellet valt ut. Solstolarna vid poolen var alltid upptagna för att folk lägger ut sina handdukar och ingen gör nåt åt det även fast de finns skyltar att man inte får reservera stolar... Personalen har inget kundbemötande och är riktigt otrevliga, står och pratar skit om gästerna på grekiska. Sedan skulle vi be om att få checka ut senare då vårt flyg skulle avgå 23.10 men det skulle kosta 45 euro för fem extra timmar , utcheckning från rummet är kl12.00. Svaret var då att om ni inte vill betala detta så har vi ett duschrum som ni kunde byta om i och bagagerum ni kan lägga era resväskor i. Låt er inte luras av det fina bilderna, jag gick på det och möttes av en stor besvikelse. Jag har bott på många hotell i Grekland som haft mindre stjärnor men vart så mycket bättre än detta. / en besviken grek

 
2018-07-20

Inlägg av 912jenny_ Stockholm, Sverige

Familje resa.

Fina rum vi hade ett större rum o med sjöutsikt. Hotellet var jätte rent och aldrig smutsigt. Jag tycker hotellet är 3,5 stjärna inte 5. Det som drar ner det hela är strandbaren som inte direkt är någon bar utan som en som typ en gammal bil som de erbjuder vatten o läsk. Samt att en del personal verkar så trötta och inte bryr sig om gästerna. Jätte tråkigt.

 
2015-08-02

Inlägg av Maria A Stockholm, Sverige

2-3 stjärnigt INTE 5 stjärnigt.

detta hotell marknadsför sig som ett 5 stjärnigt hotell men det är mer 2 närmare 3 stjärnigt hotell. Anledningen till varför är följande: Service: otrevliga och vldigt lite engagemang i receptionen. Ingen personal vid poolen. Däremot så var servicen i matsalen bra. Air condition: på rummet var den inte bra, vi var tvungna att be om en extra fläkt och inte ens det hjälpte. de "fixade" den men ginen skillnad. Övrigt på hotellet så var det samma sak, ingen air condition alls. Man tog hellre trapporna än hissen för där inne stektes man likaväl som i vänthallen vid hissarna. Wifi: de marknadsför att det finns wifi på hela hotellet men det stämmer absolut inte. Man måste betala cirka 50 euro för en vecka och det funkar knappt. det som är gratis är det som finns i lobbyn MEN det funkar inte heller. Många klagade på detta men inget gjordes. All-inclusive: Vi dricker inte alkohol så den biten kan vi inte säga något om men att man inte får vattenflaskor som ingår i all-inclusive känns inte ok. Man fick små plast glas med vatten och det fick man hämta själv ingen service. det fanns en flaska när man anlände i mini baren men sedan fyllde de inte på mer. Rummen: Inte alls 5 stjärnig standard alls. möblerna gamla, slitna badrum, hade inte varit lika petig om vi inte förväntat om 5 stjärnig standard. Buffen: maten var ok men inte toppen. vi åt middag ute men däremot lunch och frukost åt vi där. frukten var däremot toppen. Pool området: barnpoolen var helt ok, även den stora poolen. Däremot så var det ingen service kring poolen med servitörer etc. I snackbaren fanns det ingen snacks... det enda man kunde få var dricka. Bemötande vid anländande: Vi anlände på natten och ingen kom och mötte oss när det gällde våra väskor eller när vi kom in i entren. vi fick göra allt själva. otroligt dåligt enligt oss. SPA: denna punkt är den enda som vi med handen på hjärtat kan säga var toppen, personalen var underbar, de behandligar vi gjorde var toppen och allt var perfekt. Jag och min familj är inte personer med näsan uppe i vädret eller petiga däremot så är vi personer som har rest mycket och vi la en hel del pengar på denna resa och väldigt mycket just på hotell biten då det är den viktigaste biten då vi har en liten son. Vi blev inte nöjda alls och inget av det som marknadsförts stämde dessvärre. Vi bokar 4-5 stjärniga hotell vid alla våra resor och har aldrig blivit besvikna men denna gång så blev vi det. Själva KOS är väldigt vackert och fint och detta hotell kan göra otroligt förbättringar i framtiden men i dags läget så borde de inte utge sig för 5 stjärnigt utan mer som 2-3.

 
2015-07-20

Inlägg av Zarah11111 Sundsvall, Sverige

Hotell med klass.

Ett otroligt fint hotell med vänlig personal och god service - ett hotell med klass! Det gick lätt och snabbt att ta sig in till Kos då det fanns tillgång att hyra cyklar i närheten av hotellet. Fina cykelvägar längs med kusten. Riktigt bra restaurang på hotellet med stor variation på buffén. Vi var här i 2 veckor och ledsnade aldrig på maten. Kyparen Sokrates får extra mycket beröm för trevligt bemötande. Även restaurangen vid poolen serverade god mat till en mindre summa pengar. Där fanns också trevlig personal. Städningen kan man inte klaga på. Städning av rummen sju dagar i veckan. Rummet vårt var stort och luftigt med fin utsikt från 6:e våningen. Väl fungerande air condition. Det fanns en trevlig liten butik i hotellet där man kunde köpa lite smått och gott. Hotellets spa hade ett bra utbud och hade bra erbjudanden. Vackra omgivningar på hotellet. Takbaren på hotellet hade underbar utsikt över Kos. Välvårdat poolområde och trevlig poolpojke. Handdukar fanns att låna vid poolen. Bar precis vid poolen. Nära till en fin strand. Passa på att besöka café Tesoro när ni är inne i Kos stad. Vi är väldigt nöjda med vår semester.

 
2015-07-20

Inlägg av 976christerk

Mycket bra

Mycket fint hotell, mycket god mat och buffé, vilken buffé, bland den bästa jag ätit. Att sedan avnjuta solnedgången i baren på taket med Fabian och Cris service och live musik var underbart, missa inte den. (wifi'n är även gratis där mot resten av hotellet)