1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Martinez

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet. Omdömen samlas in via Reevoo, en oberoende tredjepartstjänst.
Övergripande bedömning
 
7,3 / 10
Städning
 
7,3 / 10
Service
 
7,4 / 10
Faciliteter
 
7,0 / 10
Mat och dryck
 
6,1 / 10
Rum/lägenhet
 
7,7 / 10
Motsvarade förväntningar
 
7,4 / 10
Korrekt beskrivning online
 
7,4 / 10

10 senaste omdömen


6 av 10

Eric,
Göteborg

+
Rummet var bra. Restaurang var bra. Service på restaurang var bra.
-
Mera solstolar, så alla kan få sin egen stol utan att behöva använda hotellets regel som ändå inte fungerar. SPA salong dålig pga inga priser samt dåligt bemötande. Vi hade hemresa 20.30 från hotellet och fick veta att vårt all inclusive inte gällde från 12.00-20.30 vilket var kass. Ändra detta omgående!!!!

Bekräftad gäst: 2018-08-11


9 av 10

Evelin,
Örebro

+
Personalen, läget
-
Vore härligt att få vattenflaskor till rummet. Det var billigt att köpa själv, men sånt är bekvämt när det ingår.

Bekräftad gäst: 2018-08-11


7 av 10

,

+
-
Bättre mat

Bekräftad gäst: 2018-08-11


8 av 10

Maria,
Skövde

+
Läget o trevlig personal, bra mat
-
Sängkläderna blev aldrig bytta

Bekräftad gäst: 2018-08-04


7 av 10

Hanna,
Ötebro

+
Läget
-
Maten var undermålig

Bekräftad gäst: 2018-08-01


8 av 10

Mats,
Jönköping

+
Läget, stora rum, trevlig personal som pratade bra engelska.
-
Som vanligt, störande med alla som "paxar" solstolar vid polen - lägger dit sina handdukar på väg till frukosten 8:30 och sedan kommer de inte dit på flera timmar.. På detta hotell fanns det faktiskt skyltar som sa att det inte var tillåtet, men det gjorde det lättare för familjer som väntade på lediga platser att våga ta stolar där det bara låg ihopvikta handdukar, som stått oanvända länge.

Bekräftad gäst: 2018-07-28


9 av 10

Stig,
Göteborg

+
-
Ordna wiFi fungerar

Bekräftad gäst: 2018-07-28


8 av 10

Petra,
Floda

+
Aktiviteterna och den fantastiska personalen som höll i dem! Berätta gärna det för dem =)
-
Frukt på snacks-buffén och eftermiddagsfikat.

Bekräftad gäst: 2018-07-21


7 av 10

,

+
Poolen, läget
-
Maten, den var hemsk. Ej anpassat för allergier

Bekräftad gäst: 2018-07-18


4 av 10

,

+
Mjukt toapapper och bra städning
-
Bättre mat och dryck..personalen bör kunna engelska..och har man betalat allinclusive i 7 dagar ska man få äta hela dag 7 och INTE bara till 12 när transfern inte är förrens 20.30..MYCKET DÅLIGT!!

Bekräftad gäst: 2018-07-14


Se alla omdömen

Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.

Genomsnittliga omdömen

  • 4,5/5 Läge
  • 4/5 Sovkvalitet
  • 4/5 Rum
  • 4/5 Service
  • 4/5 Standard
  • 4/5 Renlighet

80% av resenärerna rekommenderar

178 omdömen
Utmärkt
 
62
Väldigt bra
 
54
Bra
 
38
Mindre bra
 
18
Underkänt
 
6

5 senaste omdömen

2018-12-24

Inlägg av Anna L Stockholm, Sverige

Det är okej. Men det finns bättre

Vi var en vecka på detta hotell. Hotellet ligger jätte bra till och har ett fint poolområde. Rummet var stort. Personalen var väldigt trevliga. Dock skulle hotellet behövas uppdateras. Det känns slitet, maten är inte bra. Vi levde på pommes hela veckan. Möblerna I baren känns utslitna och äckliga, samma sak gäller dynorna för poolområdet. Gymmet är dåligt utrustat, slitet och många av maskinerna var trasiga.

 
2017-08-03

Inlägg av mandelmazza Anderstorp, Sweden

Helt Ok men skulle kunna bli så mycket bättre

En i grunden bra anläggning- Bra och stora rum/lägenheter, fina balkonger, riktigt bra pool och poolområde. Vidare är lokalerna fräscha, receptionen väldigt trevlig med bra service och bemötande - samma gäller i lobbybaren (trevliga grabbar). Städningen också helt ok. Bra gym! Det som drar ned betyget är maten-vilket är ganska primärt när man beställer all inclusive. Jag läste att man förra året fick mycket klagomål och bytte ut kocken-undrar därför verkligen hur den förre var. Nåväl för att återkomma till maten så är den allmänt smaklös och med väldigt lite variation-särskilt frukosten var mer än lovligt svag (torrt och lite bröd med bara en brödrost till exempel) även om middagen inte kom långt efter (grillat tex kebab och Pizza för ungarna kan ju inte vara så svårt att fixa till-chicken nuggets 14 dagar i rad blir lite väl enahanda). Serveringen är under all kritik då man inte förstår när och hur man ska fylla på så antingen är maten kall eller fatet tomt. Detta kan inte vara så svårt om man jobbar i ett kök. Låt serveringspersonalen cirkulera hela tiden så ser man var det behövs åtgärder. I stort sett samtliga vi pratade med hade alla samma synpunkter. En enkel åtgärd för middagen är att fixa till en grill ute med t ex kebab/hamburgare/korv. För frukosten låt någon stå och fixa omelett/ägg på beställning, alltid mycket uppskattat. Vidare skulle en enkel poolbar lyfta anläggningen och minska springet inomhus. Animation Team var ganska anonyma-ge dom en visselpipa och en riktig högtalare så slipper de gå runt och fråga.

 
2017-07-13

Inlägg av Alice S

Mat under all kritik, bra läge

Maten var ofta kall. Mycket halvfabrikat och mat som cirkulerade i olika rätter på ett osmakligt sätt. Vi fick pommes frites som nästan alltid var kalla och torra. Både jag och min sambo blev riktigt dåliga av maten en dag. Det som var bra med hotellet var läget och personalen. Hotellet ligger mycket nära stranden och själva innerstaden/gamla stan i Sozopol. Jättefin och trevlig strand och fina restauranger/ barer precis utanför hotellet. Personalen var trevlig och aldrig "för på". Jag skulle personligen välja ett annat hotell eller skippa all inclusive. Jag och min sambo blev riktigt kräksjuka av maten.

 
2016-08-09

Inlägg av Roderick H Sverige

Bra faciliteter men maten, säkerheten och personalen...njaee.

Vi var där på semester under två veckor med all inklusive som vi bokat via Apollo. Har besökt Bulgarien över 10 gånger tidigare och är van med landet och kulturen. Hotellet har ett mycket bra läge i nya Sozopol, då det är placerat intill stranden med endast strandpromenaden som avskiljer hotellet från havet. Det är här det bedrivs shopping på kvällarna och de flesta restaurangerna finns här. Rummen är rymliga och rena, men inte värda 4 stjärnor, snarare 3 pga ålderdomlighet. Så det finns alla möjligheter att få en angenäm vistelse där. Men så kommer nackdelarna: WIFI: Det står att man har tillgång till WIFI, men det är svajigt och i praktiken svårt att nyttja för att det inte är uppe eller så otroligt långsamt. Som mest låg det nere en halv dag. Man får ett lösenord till WIFI, men det är helt öppet för alla. Säkerheten för gästerna är bedrövlig. Vid scenen där kvällsaktiviteter sker med bl a barnen, finns det stora hål i golvet. Såg en flicka trampa igenom med benet. Lösningen blev att placera en avhängd dörr där, som lätt kan välta över barnen istället. I gymet är utrustningen undermålig och farlig, speciellt hantlarna som är rangliga och vikterna ramlar av när man använder dem. Man kan inte själv dra åt dessa, det krävs verktyg för det. Gång/löpbandet existerar inte i verkligheten som Apollo visar på sina bilder. Gymet får endast användas av personer under 85 kg. När brandlarmet gick, struntade de i att informera gästerna om vad som hände och vad vi skulle göra. Under tiden det tjöt fick gästerna använda hissen tills jag sade till. Vid barnpoolen blev det en vattensamling i stenläggningen som aldrig hann att torka upp vilket ledde till att det blev algbildning och halka. Där såg vi i snitt 10 människor halka varje dag och ramla på rumpan. De flesta så illa att de grät och haltade därifrån. Vi sade till två i personalen vid olika tillfällen, men de upprepade ramsan "Inte mitt ansvar". En av dessa var badvakten. Så vi fick under flera dagar lägga saker där för att ingen skulle gå där. Detta fortgick tills jag fick tag på Front Office Managern. Maten är enformig, trist, smaklös och det hittas på osmakliga kombinationer med gårdagens rester vilket gjorde att vi åt ute alla middagar istället för att nyttja vårt all inklusive vi betalat för. Maten fylldes på dåligt och utbudet litet. En stor del av maten var processad och färdigköpt som enbart stekts. När det gäller drycker som ingår i all inclusive var det ofta slut, det vita och mousserade vinet förvarades i rumstemperatur. En dag var både vitt vin, cola, mousserat vin, vodka slut. De flesta dagar var något slut. Det serveras endast "light beer" enligt personalen. Ingen starköl alltså. Hotellpersonalen var aldrig otrevlig, men verkade inte engagerade och vilja ta ansvar och förstod inte riktigt när man kom med påpekanden om säkerhet eller brister. Trist, speciellt när hotellet annars har alla förutsättningar för att göra en trevlig vistelse.

 
2016-07-29

Inlägg av Veronika L Västerås, Sverige

Godkänt men inte mer

Rummet var stort och luftigt. Välstädat. Men, lyhört och allt från gatan utanför samt korridor och dunsar från ovanvåningen hördes otroligt väl. Skulle ALDRIG välja all inclusive om jag reste hit igen. Maten cirkulerade, ena dagen som rå sallad, sen stekt, sen i lasagnen... Allt halvt intorkat och såg gammalt ut. den får -1 i betyg. Torrt gammalt bröd och smöret var smält. Apelsinjuicen kunde du inte ens gissa viken smak det var pga utspädd. Badvakten satt BARA och surfade på sin mobil (den ena). Trevlig och hjälpsam reception. Internet funkade hyfsat på rummet men inte så bra i övrigt. Deposition 100kr/handduk/person var saftigt men du fick byta hur ofta du ville. Alltid paxat fullt på de få solstolar vid poolen som fanns. Extrabädden (soffan) stenhård och stank svett och rök.