1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Krabi Tipa Resort

Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet. Omdömen samlas in via Reevoo, en oberoende tredjepartstjänst.
Övergripande bedömning
 
8,1 / 10
Städning
 
8,7 / 10
Service
 
8,5 / 10
Faciliteter
 
7,9 / 10
Mat och dryck
 
6,9 / 10
Rum/lägenhet
 
8,5 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,3 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,4 / 10

10 senaste omdömen


9 av 10

ulf,
karlsborg

+
Lugnt, bra omgivning, trevlig personal
-
Lite mer gymgrejor, rengöringsmedel på gymmet.

Bekräftad gäst: 2019-02-17


7 av 10

Janne,
Norrköping

+
-
Då vi kom väldigt tidigt på morgonen är vi beredda på att inte rummen är tillgängliga men att man vill ha 1000 THB extra för tidig incheckning när rummet väl är klart upplevde jag väl fräckt.När vi vägrade detta tog det någon timme så kom nästa person och undrade varför vi satt och hängde i lobbyn.Vi förklarade att vi inte tänkte betala extra för"tidig checkin"vilket han inte hört talas om.Han tog Våra väskor och gick med oss direkt till rummet.Vad hade en ovan resenär gjort i ett sådant fall kan man undra.Vi har bott på hotellet förr men säkert inte nästa gång!

Bekräftad gäst: 2019-02-10


10 av 10

Mats,
Ludvika

+
Personalen
-
Mörkläggningsgardiner

Bekräftad gäst: 2019-01-10


8 av 10

Stefan,
Landén

+
Läget! Nära till strand & centrum men änå avskillt från trafik och nattlivsbullret
-

Bekräftad gäst: 2019-01-06


7 av 10

Marie,
Hörby

+
Nära havet, lugnt och skönt.
-
Frukosten och att kunna hänga upp våta kläder på hotellrummet.

Bekräftad gäst: 2018-12-25


8 av 10

Ann,
Stockholm

+
Centralt men ändå lugnt och avskild läge. Närheten till stranden.
-
Större variation i frukostbuffen, t.ex flera sorters ostar (blir väldigt enformigt för en vegetarian när man stannar 2 veckor). Förbättra utbudet /kvaliten på deras restaurang (ej frukostrestaurangen, utan den andra), fint och lugnt läge, men maten hade varierande kvalitet.

Bekräftad gäst: 2018-12-23


8 av 10

joachim,
stockholm

+
väldigt trevlig personal, alltid rent å välstädat, väldigt trevlig frukost
-
hotellets restaurang hade väldigt lång serveringstid ibland kunde det ta över en timme mellan första och sista tallrik på bordet, trist när man är ett större sällskap, wi fi var under all kritik, många stunder gick det inte att ansluta alls, när man väl var online så var det väldigt skakigt, uppgradering behövs . skulle behöva se över eluttagen och byta dessa då det var väldigt svårt att ansluta apparater, väldigt glappt så allt ramlade ut. (svenska sockeln) de thailändska hade dom knäckt till med en tång så dom satt.. sen över lag vore det bra om personalen som har kundkontakt kan bättre svenska, dom trainees som jobbade pratade väldigt bra engelska men den ordinarie ( äldre personalen) hade grava problem att förstå ibland.

Bekräftad gäst: 2018-12-18


6 av 10

Anette,

+
Personalen är underbar
-
Hotellet är ganska slitet

Bekräftad gäst: 2018-04-15


8 av 10

Jenny,
Karlskrona

+
Närheten till allt och ändå lugnt och tyst.
-
Mer variation på frukosten. Receptionsdisken i lobbyn bör fräschas upp då den gav ett lite smutsigt första intryck.

Bekräftad gäst: 2018-04-08


7 av 10

Sara,
Skurup

+
Den snabba och bra servicen, trots personalens knapphändiga kunskaper i engelska.
-
Frukostbuffén var under all kritik. Inget pålägg, förutom två sorters marmelad till de två sorters vita bröd som erbjöds. Varken yoghurt eller smör hölls kylt, utan var varm (och vid något tillfälle även sur...). Varm mat hölls inte varm heller. Ett under att ingen av oss blev dåliga i magen av maten...

Bekräftad gäst: 2018-04-08


Se alla omdömen

Something went wrong when loading reviews.