1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Deevana Krabi Resort

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet. Omdömen samlas in via Reevoo, en oberoende tredjepartstjänst.
Övergripande bedömning
 
8,7 / 10
Städning
 
9,2 / 10
Service
 
9,1 / 10
Faciliteter
 
8,4 / 10
Mat och dryck
 
7,8 / 10
Rum/lägenhet
 
8,6 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,5 / 10
Korrekt beskrivning online
 
7,6 / 10

10 senaste omdömen


10 av 10

Ingrid,
Umeå

+
Gemytligt Våra rum låg nära pool och reception vilket var mycket behagligt.
-
Endast 1 garderob i rummet där det också förvarades strykbräda 2 hyllor samt värdeskåp. Detta är inte mycket för 2 personer som skall vara borta i 3 veckor

Bekräftad gäst: 2019-02-19


7 av 10

per,
enköping

+
rent fint trevlig bra personal
-
ni säljer det som barnfritt över 16år blir lite märkligt om 16åringar ska sitta i barnstolarna på frukosten sälj det inte som barnfritt hotell för vuxna om det inte är det det va inte lika många som deevana Palace men de va en del + lite större matsal

Bekräftad gäst: 2018-03-04


6 av 10

Allan,
Tune

+
Personalet.
-
At der ikke er nogen børn, som skrevet i beskrivelsen. Det er ikke rimeligt at betale ekstra for børnefrit hotel, når der er børn.

Bekräftad gäst: 2019-02-17


10 av 10

,

+
Hyvä sijainti, huoneesta löyty kaikki tarvittava ja paljon ylimääräistäkin.
-

Bekräftad gäst: 2019-02-14


8 av 10

Tauno,
Eurajoki

+
-
Hotellihuoneen säilytystilat alkeelliset ja kalusto vähäpätöinen.

Bekräftad gäst: 2019-02-07


8 av 10

Sari,
Mäntsälä

+
Kaunis paikka, siisti hotelli, hyvä palvelu ja hieman syrjässä, mikä oli hyvä. Illat olivat rauhallisia ja hiljaisia.
-
Nettisivujenne heti alussa lukee, että rauhallinen hotelli yli 16 vuotiaille?!!!! Kuitenkin koko kaksi viikkoa hotellissa oli lapsia? Poistakaa teksti, jos tämä ei pidä paikkansa? Haimme rauhallista lapsivapaata lomaa ja valitsimme hotellin sen mukaan!

Bekräftad gäst: 2018-03-07


9 av 10

Antti,
Ylöjärvi

+
Siisteys ja siivous todella hyvä.
-
Huoneen vaatteiden säilytysmahdollisuudet olemattomat. Lisää vaatekaappeja ja naulakkoja.,

Bekräftad gäst: 2018-02-14


9 av 10

Pirjo,
Leppävirta

+
Hyvin hoidettu hotelli jahotellialue
-
Aamiainen olisi voinut olla monipuolisempi

Bekräftad gäst: 2018-02-07


8 av 10

,

+
Kaikki tarvittava oli.
-

Bekräftad gäst: 2018-01-31


10 av 10

Charlotte,
Färjestaden

+
-

Bekräftad gäst: 2019-02-26


Se alla omdömen

Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.

Genomsnittliga omdömen

  • 4,5/5 Sovkvalitet
  • 4/5 Läge
  • 4,5/5 Rum
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Standard
  • 4,5/5 Renlighet

0% av resenärerna rekommenderar

400 omdömen
Utmärkt
 
228
Väldigt bra
 
117
Bra
 
36
Mindre bra
 
11
Underkänt
 
8

5 senaste omdömen

2018-11-30

Inlägg av zunnies1 Göteborg, Sverige

Helt ok

Vi hade läst så många väldigt positiva omdömen om hotellet och blev därför lite missnöjda. De små lite billigare rummen på övervåningen har i princip inga fönster, det fanns bara typ ett smalt tittfönster. Vi uppgraderade därför till en rimlig peng och fick tilldelat ett lite större rum med runt badkar på altanen. Det första rummet stank av mögel så vi bytte därför dagen efter. Även det rummet luktade mögel men vi valde att trots det behålla det. Läget är bra och lugnt. Personalen är den stora behållningen. Glada och mycket serviceminded.

 
2018-02-02

Inlägg av Mathias J Stockholm, Sverige

Rent och fint hotell med fin omgivning

Bokade ett rum för två dagar under högsäsong, men blev dubbelbokad och uppgraderad. Rent och snyggt i både rum som badrum. Avloppet fick inte riktigt vattnet att rinna bort direkt, men man hann med en rätt lång dusch ändå. På grund av trädgårdarna utanför och en rinnande bäck var det rätt mycket mygg på rummet som smet in när de kunde. Badkar fanns precis utanför dörren, dolt av buskar och entrédörr, gick bra att bada i bara mässingen på kvällen så länge man inte tände utomhusbelysningen. Inga jättepooler, men fanns fri tillgång till större pool på Deevana Plaza, där även gymmet låg. På kvällen ligger en mindre marknad precis bredvid och restauranger, massagesalonger och andra bekvämligheter finns precis runt hörnet. Internet fungerade klanderfritt. Frukosten var bra, men ingenting speciellt extra. Kan absolut tänka mig att komma tillbaka vid nästa besök i Ao Nang.

 
2017-04-19

Inlägg av JukkeBerg Helsingborg, Sverige

Lungt och skönt.

Väldigt rent och fint hotell. Fina mysiga rum. Personalen är överallt och hjälper dig med de du vill. God mat, ren och fin pool och nära till ao nang beach :) Man betalar ingen jättesumma för att bo här. man får så himla mycket :) rekommenderas absolut :)

 
2019-06-25

Inlägg av A W

Beauitful

We loved this place. Stayed last week for 8 nights and it was perfect. We have gone out of season so it was quiet. The pool was lovely and the outside areas beauitful and well maintain. All staff were so friendly and attentive. Nothing was too much trouble, always had a smile and a hello for you. For our room we recieved a free upgrade with a beauitful outside bath. The room was lovely and clean. The only downside not enough storage if you are staying a long time like we did. Breakfast was served at the hotel part next door as the one on site was closed for refurb. It was only a 1 min walk if that. There we had a pleasure of meeting Kong who took it upon himself to greet us every day by name with out prompt and took an interest in our time as we did his, he is a treasure to the hotel. We will be back ! Thankyou for a wonderful stay.

 
2019-06-16

Inlägg av 771jillians Burntisland, Storbritannien

Great honeymoon, Average hotel

My wife and I are at Deevana Resort on night 13 of our stay, and we check out in a few days. After reading the reviews and communicating many times with the resort staff before our arrival, we developed many expectations that have not been met. On the whole, the resort and the hotel are clean, bright and open, and basic needs are met. But, given that this is our honeymoon and that holidays like this are a once-in-a-lifetime experience, we think there are many things that could be better. Positives: -Krabi is great, and we've really enjoyed getting to know local people and exploring the surrounding area. We've had exceptional adventures, and this is a great location for finding fun shops, great food, beautiful beaches, easy transportation outside of town, and a generally laid-back atmosphere. -Daily housekeeping, which always provides new toilet paper, towels, and water. -A lovely display of towels shaped into swans and flower petals on our bed upon our arrival. -Enjoyable main pool, which is usually warm with plenty of places to sit. -Lovely big bathtub in the second room porch after we paid for an upgrade. -Comfortable bed. -Good, large shower with two shower heads. -Location is quiet, but close enough to walk to beaches, restaurants, and the night market. -Tuk-tuks and taxis reliably nearby. -Beach bags and beach towels are provided in the room, and those are very handy. Negatives: -We were disappointed to have a small room with no storage space for a very long stay. After negotiation with the reception staff, we were able to pay quite a lot for an upgraded room (4,500 baht total). The storage is still severely lacking: we have two open shelves and one bar with 10 hangers for two of us for 16 days. We've since learned of two couples who were upgraded for free without asking. -We were woken up one morning by a very persistent employee who insisted we answer the door even though we yelled that we were still sleeping. After answering, she handed me a pile of towels and two new water bottles. We didn't realize until later that in the pile of towels was a bag of clean laundry that was not ours. When we returned the mystery laundry to the front desk and explained that it was frustrating to be woken up for items that weren't even ours, there was no apology or explanation. -We were excited to have a quiet day by the pool one morning, and set ourselves up on two poolside lounges. It wasn't until another couple arrived a few hours later that the person staffing the pool area pulled out cushions for their lounges. We had to then ask him for cushions for our lounges. This sounds insignificant, but it almost felt like a purposeful oversight, especially when supplying others with cushions didn't prompt cushions for us. -Many reviews indicate that a manager met with guests to ask about their stay. We've not been contacted by anyone. -There is a second pool at the resort and a poolside restaurant, which previous reviews raved about. These both appear closed, though there was no mention of that to us when we checked in, or since. -We ate breakfast at the hotel breakfast buffet once, and will not again due to the price. It was 360 baht each, which seems very high for what is offered. There is a coffee machine that produced overly bitter Americanos that were not high quality at all. There was not gluten-free bread readily available, and while the staff were responsive when we requested it, the bread was very hard and bland. The fruit was watery and some of it seemed poor quality. Given the price, we expected excellent coffee and more enjoyable food, along with more gluten-free options (which we were led to believe would be available). -One of the reasons we chose Deevana Resort for our honeymoon was for the exceptional customer service that previous reviews have described. While we have found staff to be respectful, only a few employees have appeared to go out of their way to ensure a positive experience for us. Not apologizing for the early wake-up/mistaken laundry situation (or even acknowledging that it was an error), not providing lounge cushions for us until specifically asked are two examples of how we generally feel as though we're inconveniencing the staff by being here. It is not a nice feeling, and we have wondered several times if having a gay couple staying here is uncomfortable for the employees. We are not an overly demonstrative couple, and we feel that we have been respectful in our presence and kind and outgoing in our conduct with employees, so we are a little confused by feeling less welcomed than other guests.