Kundomdömen om Grand Mirage Resort

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
8,3 av 10 baserat på 4 omdömen
Övergripande bedömning
 
8,3 / 10
Städning
 
9,0 / 10
Korrekt beskrivning online
 
7,3 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,3 / 10
Faciliteter
 
9,0 / 10
Mat och dryck
 
7,8 / 10
Rum/lägenhet
 
8,5 / 10
Service
 
8,8 / 10

Senaste omdömena


8 av 10

+
Frukosten och den trevliga personalen
-
Rummet lite omodernt

Bekräftad gäst: 2020-02-25


8 av 10

+
Frukosten
-
Dom hade spelningar utanför balkongen varje kväll till 22:00...Kanske inget hotell för nån som vill koppla av..

Bekräftad gäst: 2019-10-07


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.


Genomsnittliga omdömen

  • 4,5/5 Sovkvalitet
  • 4/5 Läge
  • 4/5 Rum
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Standard
  • 4,5/5 Renlighet

79% av resenärerna rekommenderar

5316 omdömen
Utmärkt
 
2631
Väldigt bra
 
1667
Bra
 
637
Mindre bra
 
199
Underkänt
 
182

5 senaste omdömen

2017-07-26

Inlägg av 528melaniee Eskilstuna, Sverige

Jätte fin miljl

Stort fint hotell, dock var rummet lite sämre. Det är absolut fräscht men lite gamla. Poolområdet är fantastiskt, även med havet bara några meter ifrån. Finns många aktiviteter, så som volleyboll i poolen, zumba, yoga, massage. Rekommenderar att äta mat från menyn då dom tar skyhöga priser för att äta på buffén. Det gäller alla restauranger som ligger i hotellets område. Det är mycket bättre att gå ut längst gatorna och äta mat på de restaurangerna.

 
2012-04-14

Inlägg av emmarydell Ljungby, Sverige

Trist ställe

Fina rum. Opersonlig personal, högljutt och trist poolområde. Övervägande högljudda australiensare som drack öl hela dagarna. Väldigt slamrig frukostmatsal. Dyrt och inte värt pengarna!

 
2011-04-16

Inlägg av MisterBengt Helsingborg, Sverige

Komplett och fantastiskt

Hotellet hade allt, All inclusive, god mat, kanon beach, jättefina stora rum med havsutsikt. De italienska och kinesiska restaurangerna hade fantasisk mat och service. Grillrestaurangen en härlig personal och stämning samt god mat. Thalasso spa är väl värt ett besök trots prisnivån, en 3 timmars avslappning är som lisa för kroppen. Handduksbyte 2 ggr per dag...! Fritt Internet, fri tvätt (4 plagg per dygn), fri minibar mm. mm. Ett av de bättre hotellen som vi har upplevt, och då har vi varit på många Alkl inclusive hotell både i mellan Amerika, Afrika och i Asien! Lite negativt är att all dryck är lokal, röda vinet är knappt drickbart det vita vinet är ok om man jämnför med cider. Ta med taxfree sprit, det hjälper!

 
2020-08-10

Inlägg av mogenss234

Another customer S O L

Had this resort booked for eight days in Sep.-20. Because of the worlds problems this is not gonna happen. Tried to get a refund. Sorry,sir. Nonrefundable reservation. Book within a year but if rates go up I'll have to pay the difference. Go figure. Also had Marina Bay Sands in Singapore and Haneda Exel in Tokyo booked. Both have given me a full refund.(Marina Bay Sands was also a nonrefundable reservation). That shows the class,or lack there of this resort has. I will be going to Bali when the world gets back to somewhat normal,but I can promise you it will not be to this resort.

 
2020-08-01

Inlägg av james m Perth, Australien

Travellers Beware!

I had booked multi accomodation in October 2019 for my large family to celebrate my 75th birthday.in the first week of July 2020 however with all the Covid-19 restrictions be it Australian airlines and both Australia and Indonesia travel bans the contract was unfulfilled.I have had numerous correspondence with Grand Mirage Resort-Bali requesting a refund of my payment over $12,000 Aus which has been refused by the Director of Marketing and Sales. I have further requested more clarification on this issue and to date have received no answer.Travellers Beware!