1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Bali Garden Beach Resort

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet. Omdömen samlas in via Reevoo, en oberoende tredjepartstjänst.
Övergripande bedömning
 
8,5 / 10
Städning
 
9,1 / 10
Service
 
9,3 / 10
Faciliteter
 
8,2 / 10
Mat och dryck
 
7,8 / 10
Rum/lägenhet
 
8,6 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,1 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,3 / 10

10 senaste omdömen


10 av 10

Christina,
Umeå

+
Strandnära, vacker och fin trädgård, trevlig och fin service och personal, lugnt läge trots att hotellet ligger så centralt. Vi är jättenöjda och kommer gärna tillbaka till hotellet.
-
Frukostenbuffen var helt okej och god, men lite mer variation med pålägg och bröd hade varit önskvärt.

Bekräftad gäst: 2019-05-13


9 av 10

Marie,
Bredbyn

+
Trevlig personal,rent och snyggt
-
Större utbud i hotellkiosken,bättre hantering av poolhanddukar.ett bättre fungerande wifi.

Bekräftad gäst: 2019-04-30


5 av 10

Carina,
Göteborg

+
Bra städning av rummet varje dag.
-
Fräschare pooler, lite bättre kvalitet på maten o frukosten, slitet och väldigt litet gym.

Bekräftad gäst: 2019-02-18


9 av 10

Linnea ,
Jönköping

+
Nära havet, trevlig personal. Fint område
-
Mer till frukosten

Bekräftad gäst: 2018-11-13


9 av 10

Saana,
Oulu

+
-
Huoneemme yläpuolella oli remontti, mistä koitui paljon melua.

Bekräftad gäst: 2019-04-09


7 av 10

Mira,
Espoo

+
Hotellin henkilökunnan hyvä palvelu ja lähellä keskustaa.
-
Allaspyyhkeiden ja lakanoiden siisteys. Pyyhkeet ja lakanat olivat aina tahrasia kun ne vaihdettiin tai hait allas pyyhkeet altaalle. Myös wifi oli todella hidas ja se oli vielä maksullinen.

Bekräftad gäst: 2019-01-29


10 av 10

Liselott,
Årjäng

+
Personalen, maten, läget.
-

Bekräftad gäst: 2019-04-09


9 av 10

Nustret ,
Malmö

+
-

Bekräftad gäst: 2019-01-22


Se alla omdömen

Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.

Genomsnittliga omdömen

  • 4,5/5 Läge
  • 4/5 Sovkvalitet
  • 3,5/5 Rum
  • 4/5 Service
  • 4/5 Standard
  • 4/5 Renlighet

76% av resenärerna rekommenderar

1856 omdömen
Utmärkt
 
692
Väldigt bra
 
731
Bra
 
263
Mindre bra
 
114
Underkänt
 
56

5 senaste omdömen

2019-04-11

Inlägg av Lotta Å Årjäng, Sverige

Bra hotell

Vi var mycket nöjda med hur vi blev bemötta av alla i personalen, vänliga, alltid hjälpsamma och med ett leende på läpparna. Nöjda med hur rummet städades, + för att vi varje dag fick vattenflaskor på rummet. Frukosten var bra, lite tråkigt med bara rostbröd,men ingen behöver gå hungrig från buffén, och vi rekommenderar att äta tidig frukost då det oftast finns sittplats på den lilla altanen. Restaurang Boardwalk är en härlig oas, nära infinity poolen, och havet, och med god och prisvärd mat. Hotellets övriga restauranger har ett varierat och prisvärt utbud. Vi köpte även en utflykt från hotellets utflyktsdisk, bra information om vad som ingick i priset. Gratis wi-fi finns i lobbyn, och på restaurangerna, och det räckte bra för oss.

 
2019-02-26

Inlägg av CatherineSweden Sweden

Trevlig vistelse

Vi var ett par på 50+ som bodde på hotellet i februari -19. Rummet var bra med bra förvaring av kläder. Städning av rummet var alltid till full belåtenhet. Vi köpte till Wi-fi på rummet och det fungerade alltid klockrent. Vårt rum var ett hörnrum och det var också balkongen. På hotellet så kunde man välja att äta frukosten längst med och då var det buffé eller så kunde man äta en trappa upp i loungen och då var det bordsservering. Vi valde oftast att äta i loungen mest beroende på att det var så lugnt och tyst där. Jätte trevlig personal på båda ställena. Det fanns många restauranger på hotellet och vi åt på samtliga restauranger. Vi blev aldrig besvikna på maten och varje dag besökte vi KaBar för en drink. Trevligt att sitta där och titta på folklivet. Tusen tack till all duktig personal på hotellet och restaurangerna speciellt vår städare som gjorde så rent och trevligt på rummet och de många skojiga handduksdjuren 😀.

 
2018-11-09

Inlägg av Utlangan Simrishamn, Sverige

Bra läge för barnfamiljer.

Bra hotell med bra läge vid Kuta Beach. Perfekt för barnfamiljer. Stor fin pool och bara ett par hundra meter från Waterbom, Asiens största vattenland. Mycket hjälpsam personal och en fantastisk trädgård. Rummen är rena och ganska stora.

 
2014-03-27

Inlägg av Enemalm Stockholm

Härliga pooler, men totalupplevelsen var "små-snålt"

Vi hade bokat ett familjerum eftersom vi har tre barn . När vi kom in i rummet var det rymligt med en stor dubbelsäng och en våningssäng. Det var rent och hade ett trevligt badrum . Men - det var så mörkt på bottenvåningen och vår så kallade terrass låg precis inför en byggarbetsplats. Det var verkligen deprimerande . Jag frågade om det fanns ett annan familjrum tillgängligt. Det det gjorde det, men det visade sig vara lika mörkt . Sen fick jag se två connecting rooms. De var på tredje våningen och lite bättre , men det var så mycket dyrare så jag återvände till vår första rummet . (Tack till personalen som visade ett sådant tålamod med oss!) I slutändan spenderade vi inte så mycket tid i rummet i alla fall, och det var bra att hitta ett rum där vår familj skulle kunna hålla ihop alla fem. Frukosten var OK med många val, men den kändes väldigt tråkig. Jag saknade gott bröd Idet fanns bara rostbröd) och och bacon och äggröra smakade inte bra alls. . Vi åt lunch och middag ett par gånger i hotellets restaurang vid havet. Utsikten var underbar och maten var inte särskilt dyr och smakade bra . Eftersom vi var här tillsammans med våra föräldrar blev vi är totalt åtta personer. Ändå kom maten efter bara 20 minuter. Imponerande! Dessutom klagade vi på den höga musiken ( våra föräldrar är 70 + ) och då stängde de av den helt för vår skull. Det bästa med hotellet är poolerna . Det finns tre : en spa pool där barn inte är tillåtna , en stor pool med en bar och slutligen en liten infinity pool vid havet , perfekt om du träningssimma. Våra barn älskade den stora poolen! Så vad finns att klaga att klaga ? Vissa saker kändes lite snålt. Till exempel : - Det var bara gratis wifi i restaurangen vid havet. I rummet eller i lobbyn eller vid poolen var du tvungen att betala för det ( du fick allt som allt 30 minuter gratis ) . - Det fanns bara en handduk i badrummet . Jag är van vid att en stor och en liten . - Allt du fick var schampo , tvål och sanitära väska . Inget balsam , tandborste eller något . - För att få en handduk för poolen var du tvungen att betala en deposition . Och för att få handduken du tvungen att gå till lobbyn ! Varför fanns de inte vid poolen ? Men det värsta , som jag inte kan skylla på hotellet , var stranden (Kuta beach). Den var så smutsig! Den dag vi anlände var det omöjligt att gå på stranden utan att röra plastpåsar etcetera . Följande morgon hade stranden städats rejält, men havet var fortfarande så smutsigt och fullt av skräp som vi knappast simmade där alls. (Jag skrev först denna text på engelska men Tripadvisor envisades med att jag använde svordomar i texten. Lyckades aldrig förstå vilket ord de menade...)

 
2019-05-20

Inlägg av thumbsupAustralia Australia

5th Stay at BGBR

This was our 5th stay at Bali Garden Beach Resort and is always great for us. Pool is great, staff are friendly and food would definitely be the highlight. Other hotels we have stayed at charge inflated amounts for things like food, drinks, massages, money exchange etc which means you inevitably have to go out more than you would like. BGBR charge extremely competitive rates for all meaning you do not really have to leave the hotel if you didn’t want to. The adjoining Mexican has sensational margaritas and Jalepeno poppers. The Ka Bar has amazing monster pork ribs and the Italian Restaurant has Kuta’s best pizza. The highlight though has to be the boardwalk restaurant and nightly entertainment with a great atmosphere, friendly staff and some of Bali’s finest food at great prices. The traditional Opor Ayam or local chicken curry is something we crave when we leave. The only improvements I think they could make is the wifi service which you need to pay for to access in your room which is still quite poor. It is quite amazing that a hotel of this standard has such an outdated wifi policy whereby ppl all sit around the public areas to use wifi as they don’t want to pay for the poor in room service. It doesn’t really effect us as the in room wifi is not an issue for us but I know it is a huge concern for most travellers and unusual in this day and age. The lack of daily kids activities to keep them entertained is also lacking and an area they could capitalise on. I think they are slowly starting to aim at couples rather than a family demographic as most other hotels are prioritising kids club etc whereas Bali Gardens has no mention of anything for kids to do if they get sick of swimming, which luckily our kids do not! In saying this, they certainly make an effort to go above and beyond in making the kids feel welcome but I am concerned that the hotel will start to focus their attention more towards what would suit couples or retirees rather than families.