1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Hilton Sal Cabo Verde

Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet. Omdömen samlas in via Reevoo, en oberoende tredjepartstjänst.
Övergripande bedömning
 
8,6 / 10
Städning
 
8,6 / 10
Service
 
8,4 / 10
Faciliteter
 
8,5 / 10
Mat och dryck
 
7,9 / 10
Rum/lägenhet
 
9,0 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,6 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,5 / 10

10 senaste omdömen


9 av 10

Peter,
Västerås

+
Rummen, omgivningen, poolen och frukost
-

Bekräftad gäst: 2019-01-04


7 av 10

Jessica,
Malmö

+
-
Utbilda personalen på bättre service och bemötande.

Bekräftad gäst: 2019-01-02


8 av 10

Man,
Stockholm

+
Läget & faciliteterna
-
Personalen ointresserad. Dålig service. Personalen kommer inte tillbaka och kompletterar/rättar påtalade fel

Bekräftad gäst: 2018-12-28


7 av 10

,

+
Frukost, miljön (trädgården), närhet till stranden
-
Mat och service på strandrestaurangen.

Bekräftad gäst: 2018-04-04


10 av 10

Edwin,
Stockholm

+
Nytt och fräscht
-
Borde vara bra med aktiviteter på hotellet speciellt för småbarnsfamiljer.

Bekräftad gäst: 2018-04-04


9 av 10

Allan,
Linköping

+
Filtar och pool
-
Restaurangpersonal glömmer ofta vad du beställer och de är inte observanta och snabba som de borde vara. Om någon tar dig aperitör efter huvudrätten är det inte den servicenivån vad det borde vara.

Bekräftad gäst: 2018-04-04


10 av 10

Cecilia ,
Stockholm

+
Läget, frukosten och personalen!
-
Det står skyltar att man inte får "paxa" solstolar mellan 6 - 10 - då tas de bort. Vilket de inte gör. Så ska man gå till Poolen eller stranden vid 9.00, finns det INGA lediga solstolar någonstans men inga människor heller utan bara handdukar. Inte så kul att på sin semester behöva gå upp 05.30 för att kunna få ligga vid poolen eller stranden.

Bekräftad gäst: 2018-04-04


9 av 10

Susanna,
Karlstad

+
Otroligt fint och lugnt läge. Fin stor pool som dock kunde vara uppvärmd eller ha en liten varmpool bredvid för att kunna värma sig eftersom det blåser så, så blir man inte så varm i solen.
-
Personalen måste lära sig engelska. Toaletten nere i receptionen tappar tapeter! Redan? Nybyggt Hotel... Det blåser in överallt, borde gå att stänga till när man äter frukost och middag. Dyr mat.

Bekräftad gäst: 2018-04-04


10 av 10

Marcus,
Piteå

+
Harmoniskt byggt och inrett med stora luftiga ytor och rum. Personalen är alltid direkt tillgängliga på ett fint och lugnt sätt. De håller även efter städningen hela tiden vilket betyder att allt känns mycket rent och fräscht. Såg flera gäster som t.ex. flyttade solstolar och ofta var personalen framme och frågade om gästerna önskade hjälp eller kanske ett parasoll. En mycket fin uppmärksamhet!
-
I framförallt strandrestaurangen (och delvis i receptionen) märktes det att personalen ännu inte var intrimmade. De hade dock en mycket fint och vänligt bemötande samt det var uppenbart att de verkligen försökte höja kvalitén. Fortsätt bara på samma sätt så blir det toppen! Attityden deras att leverera hög kvalité var helt rätt.

Bekräftad gäst: 2018-04-04


9 av 10

Nina,
Ekerö

+
Sängarna, frukosten, stämningen
-

Bekräftad gäst: 2018-04-04


Se alla omdömen

Something went wrong when loading reviews.