Kundomdömen om Atrium Platinum

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
9,2 av 10 baserat på 63 omdömen
Övergripande bedömning
 
9,2 / 10
Städning
 
9,5 / 10
Korrekt beskrivning online
 
9,2 / 10
Motsvarade förväntningar
 
9,4 / 10
Faciliteter
 
9,3 / 10
Mat och dryck
 
9,0 / 10
Rum/lägenhet
 
9,3 / 10
Service
 
9,7 / 10

Senaste omdömena


10 av 10

+
Otroligt fint hotell, hög service och motsvarar alla våra förväntningar. Lugnt och skönt poolområde. Otroligt sköna sängar. Verkligen 5⭐️
-

Bekräftad gäst: 2022-08-07


9 av 10

+
Bra med minilivs på hotellet. Mycket trevlig personal vid poolbaren och i receptionen.
-

Bekräftad gäst: 2022-08-07


10 av 10

+
-

Bekräftad gäst: 2022-08-03


8 av 10

+
Utsikten och omgivningen.
-

Bekräftad gäst: 2022-06-05


10 av 10

+
Att beställa mat och dryck till parasoller vid poolen var suvären.
-

Bekräftad gäst: 2022-06-02


10 av 10

+
Allt var jätte bra.
-

Bekräftad gäst: 2022-05-25


9 av 10

+
Personalen var mycket trevlig. Frukostbuffén var varierande och god. Pool området var stort och lyxigt.
-

Bekräftad gäst: 2022-05-18


10 av 10

+
Service och pool med sina sköna solstolar
-

Bekräftad gäst: 2022-05-12


10 av 10

+
Sköna sängar
-

Bekräftad gäst: 2022-05-11


8 av 10

+
Poolbaren. Personalen. Läget. Pool området.
-
Efter som Apollo har sena hem flyg 23:40 Borde man ordna så att All-inclusive gäster behåller All-inclusive till man avreser. Nu blir man av med rummet 1100. Samt att man förlorar sin all-inclusive vid samma tid. Betala själv är inte kul på ett svindyra hotel. Speciellt när man har betalad dyrt för all-inclusive. Något som hotellet borde ändra på är klädseln för pool personalen. Att se dom bära sin brickor i 32 gradersvärme iklädda vita skjortor och svarta långbyxor. Dom borde få shorts att bära i stället.

Bekräftad gäst: 2021-08-30


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.


Genomsnittliga omdömen

  • 5/5 Sovkvalitet
  • 4,5/5 Läge
  • 5/5 Rum
  • 5/5 Service
  • 4,5/5 Standard
  • 5/5 Renlighet

95% av resenärerna rekommenderar

4475 omdömen
Utmärkt
 
3793
Väldigt bra
 
544
Bra
 
107
Mindre bra
 
15
Underkänt
 
16

5 senaste omdömen

2022-08-11

av Matthias J

En pärla på Rhodos

Väldigt rent och fräscht. Kan varmt rekommendera detta hotell till familjer som vill ha ypperlig service samt allt man förväntar sig av ett topp-hotell. Bra poolservice och god mat och dryck.. Sköna pooler med välskött poolområde. Det finns alltid gott om solstolar och försöker du reservera dina på morgonen blir du tillsagd att det inte är tillåtet. Skönt att slippa sätta klockan på 07 för att få en solstol.. :-)

 
2022-05-01

av 177moab

Servicen var utmärkt!

På alla sätt ett otroligt maffigt hotell, men det som utmärker sig allra mest är den ofantligt duktiga personalen. Med glädje och värme så bemöter det alla gäster med genuin proffsig service varje tillfälle de får chansen, från receptionen till matsalen. De är hjälpsamma och får samtliga guldstjärnor för sitt bemötande!

 
2021-07-01

av elin w

Fantastisk personal och super läge!

Otroligt trevlig personal! Det var som en stor familj och välkomnade en varmt. Själva hotellet var jättefräscht och låg på ett superläge! Man såg solnedgången varje kväll över Turkiet och hotellet låg inte ens 10 minuter ifrån Rhodos stad. Maten var mycket god, vi prövade restauranger på andra hotell, men atrium hade överlägset fräschare mat!

 
2019-11-02

av Jana6801

Höstlov

Vilket ställe! Personalen är fantastiskt. De fixade allt och lite till. Allt frän tennistider, fix med rum, läkare och taxi. Allt på nolltid! Elsa i receptionen får guldstjärna. Utsikten magisk. Frukosten outstanding. Det enda negativa var att det var kallt i poolen, säkert varmare på sommaren. Vi kommer gärna tillbaka!

 
2019-10-07

av EricS1606

Ett 5-stjärnigt hotell som i verkligheten känns 4-stjärnigt.

Det allra mesta var jättebra och levde upp till förväntningarna för ett 5-stjärnigt hotell men vissa saker höll inte riktigt måttet och drog tyvärr ner helhetskänslan till ett 4-stjärnigt hotell. Det märks att dom strävar hårt efter att vara ett 5-stjärnigt hotell men någonting saknas och det finns en känsla av obalans inom hotellet. Alla pusselbitar har inte riktigt hamnat på plats. Hotellet kan säkert därför bli bättre med tiden, för att slutligen kunna ge den där totala 5-stjärnighetskänslan där allt är top-notch, vilket man förväntar sig av ett hotell som vågar klassa sig som 5-stjärnigt. 1. Housekeeping höll inte 5-stjärnig klass. Vissa dagar var det bra städat, andra dagar var det dåligt städat. Väldigt varierande. Housekeeping knackade också på i regel kl 20.00 varje kväll för att ge handdukar, vilket var störande. Varför dom inte gör detta under dagen när man inte är på rummet förstår jag inte. Aldrig varit med om att housekeeping knackar på så sent på ett hotell förut. Påfyllning av minibaren varierade också och skedde lite till och från. 2. Sushin på hotellet är ett skämt och borde tas bort från menyn, 20 Euro för kallt, gammalt hårt ris med små gurk bitar. Är du sushi älskare och vet hur sushi ska vara dvs en hel del färsk fisk så håll dig borta från hotellets sushi. En stor besvikelse då man förväntar sig mer av ett 5-stjärnigt hotell som erbjuder sushi. Gå ner till Restaurang Nami istället som vet hur man gör sushi. 3. Frukosten är generellt bra men kaffet är uselt, vattnigt och saknar arom. Jag har fått bättre kaffe till frukosten på 3-stjärniga hotell. Stor besvikelse. 4. Belysningen i hotellet är generellt dålig nästan överallt. En stor eloge till Nadia, Guest Relations på Hotellet som var fantastisk och som plåstrade om alla våra små missnöjen. Hon är 5-stjärnig! Jag rekommenderar fortfarande hotellet, bra service, standard och läge, men tyvärr känns det inte totalt 5-stjärnigt, iallafall inte under min vistelse där.