Kundomdömen om Avra Imperial
Övergripande bedömning | 8,7 / 10 | |
Städning | 8,1 / 10 | |
Motsvarade förväntningar | 8,5 / 10 | |
Mat och dryck | 7,9 / 10 | |
Rum/lägenhet | 8,4 / 10 | |
Service | 8,6 / 10 |
Senaste omdömena
Vesa,
Järfälla
Bekräftad gäst: 2023-08-26
Joakim,
x
Bekräftad gäst: 2023-08-12
Paulina,
Lund
Bekräftad gäst: 2023-08-05
Natasa,
Olofström
Bekräftad gäst: 2023-08-04
Natasa,
Olofström
Bekräftad gäst: 2023-08-04
Sabina,
Kumla
Bekräftad gäst: 2023-07-29
Ritesh,
Sundbyberg
Bekräftad gäst: 2023-07-15
Rola,
Limhamn
Bekräftad gäst: 2023-07-14
Eva,
Halmstad
Bekräftad gäst: 2023-07-07
Maria,
Lund
Bekräftad gäst: 2023-07-07
Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.
Genomsnittliga omdömen
-
Sovkvalitet
-
Läge
-
Rum
-
Service
-
Standard
-
Renlighet
86% av resenärerna rekommenderar
Utmärkt | 1368 | |
Väldigt bra | 502 | |
Bra | 151 | |
Mindre bra | 59 | |
Underkänt | 26 |
5 senaste omdömen
Oslagbart hotell på västra delen av Chaniakusten
Fantastiskt hotell som ligger en bit bort från det värsta turistmyllret. Rummen var fräscha, och städpersonalen gjorde ett oklanderligt jobb hela veckan. Poolområdet är något alldeles extra. Stor och vackert formgiven pool, med en trevlig poolbar i mitten. Serviceinriktad och trevlig personal. En extra eloge till Dafni och Dimitris för mycket bra service, alltid med ett leende. Vi valde All inclusive och blev glatt överraskade över hur mycket som ingick samt den höga kvaliteten på maten.
Rebecca
Räkning vid poolen, även barnpoolen. Städningen var dålig ej påfyllning av tvål och muggar och glas var avtorkade tydligt att de ej diskades. Anmärkte på ovan, ringde men ingen kom, en timme senare ringde jag tillbaka och efter andra samtalet kom en trevlig städerska och lämnade tvål men ej nya glas/muggar. Städningen var under all kritik, både på rummet, runt området, vid pool och toaletter. Speciellt på rummet, påtalade det flera gånger. märken från läppstift på glas och använda syltburkar när vi beställde frukost till rummet. Tråkigt att det var så för det förstörde hela lyxiga intrycket. Hade inte åkt tillbaka.
Fint med potential till mer!
Positivt: fina rum, fina poolområden, trevlig miljö. Perfekt för barnfamiljer. Negativt: Dålig hygien/städning. Onödig admin för att boka bord till restaurangerna för hela veckan. Ingen flexibilitet alls. Finns dock andra restauranger att äta på utanför resorten. Övrigt: Byn erbjuder relativt lite att se.
Vackert hotell med superfina hotell och blandade gäster
Jättefin resort med högt i tak, vackra inne- och utemiljöer och på det stora hela vänlig, hjälpsam personal. Miljö som ett femstjärnigt hotell och service, faciliteter och mat som ett fyrstjärnigt. Spa:t var fantastiskt, även spaterapeuterna. Hotellet ligger lite off men man kan ta en taxi för ca 50-65 euro per resa till Chania som ligger runt 30 minuter bort. Vi bodde i ett familjerum som var jättestort och fint och hade en enorm terass som hela familjen kunde sola och hänga på. Airconditionern i det stora rummet var trasig två gånger och underhållstekniker kom och lagade båda gångerna, dock dröjde det andra gången. Det skulle komma städning men tyvärr tappades den bort/gick till fel rum så jag städade själv efteråt. Jag vet inte om det hade med den trasiga AC:n att göra eller inte men det lät nästan hela tiden konstigt i badrummet och om man tryckte på en knapp bredvid lysknapparna satte en jättehögljudd fläkt igång under taket (vad det låter som). En platta bakom elkontakterna bredvid sängen var trasig så hela plattan drogs ut när man tog ut sin mobilladdare. I buffén tog det oftast lång tid innan en servitör kom och tog dryckesbeställningar. Vi behövde i princip varje dag be om att få beställa dryck för att inte ha helt ätit upp innan vi fick in dryck. Det kunde även ta väldigt lång tid för dryckerna att komma. En morgon tog det bokstavligen 20-30 minuter. Servitören skrattade och skojade om att hon kom ihåg och typ ”bättre sent än aldrig” 😆 Då hade vi ätit upp och var på väg att gå. En annan servitör vid buffén var extremt stressad och gick innan alla beställt dryck. Sedan sa han otåligt något i stil med ”en i taget” när vi stressat försökte skicka med honom alla beställningar eftersom han redan var halvvägs därifrån. Tyvärr är den enda lightläsken som finns att beställa Cola. Baren vid havet var toppenbra, jättegoda Club Sandwiches. Ett stort plus vid frukostbuffén var den färskpressade apelsinjuicen. När jag beställde färskpressad juice från den italienska restaurangen fick jag en juice från koncentrat. Överhuvudtaget rekommenderar jag buffén framför à la carte restaurangerna. Dock var ett genomgående tema att rätterna på bufféerna var dåligt uppmärkt; många gånger fick man gissa vad det var för sås/gryta osv. Det var fullt vid solstolarna vid poolen och många dagar även vid havet, i alla fall om man ville ha madrass på sin solstol. Av någon anledning fanns det inte madrasser till alla solstolar. Det kunde varit fler toaletter i nära anslutning till poolerna.
Riktigt bra all inclusive hotell, rekommenderas
Väldigt bra all inclusive hotell. Jättefina miljöer, flera olika poolområden som passar olika situationer. Jättebra italiensk restaurang, fantastiskt spenatsallad med bacon. Drinkarna gjordes med bra råvaror, puré och inget fusk. Supertrevlig personal och lätt att låta barnen försöka beställa själva. Bra gym, jättebra frukost. Nästan alla viner ingick i all inclusive så mat och vin tillsammans var jättebra. Även de enklare vinerna var riktigt bra. Utmärkt städning, live musik på kvällen. Förbättringsmöjlighet: den asiatiska restaurangen skulle kunna vara bättre på att balansera smakerna. Det gick inte att boka ala carte Restauranger varje kväll, men buffén var helt ok och riktigt bra för att vara buffé. Stranden är en Sten strand, så vill man ha sand så blir man besviken. Men hotellets poolen gjorde att vi inte saknade stranden.
© TripAdvisor